Translate

środa, 13 maja 2015


nie było mnie tutaj ponad rok....
Zastanawiałam się , czy skasować bloga czy może zacząć go pisać raz jeszcze.....
Przez rok wydarzyło się i dużo i mało.Jeśli chodzi o przestrzeń ceramiczna to zyskała ona nowe horyzonty , jeśli chodzi o przestrzeń życiową to zaczęłam oddychać innym powietrzem ;)
Postanowiłam , że koniecznie muszę zacząć działać w porcelanie i to jest mój nowy cel , do którego będę dążyć i który otaczać będę najszczerszą opieką .Śni mi się porcelana po nocy - mimo iż jest na razie tylko słowem , które każdego dnia przybiera inna formę .Glinę - w której zagrzebuję się w każdej wolnej chwili - kocham i kochać będę , natomiast o porcelanie będę śnić - mam nadzieje , że sen zamienię w niedalekiej przyszłości w rzeczywistość .
Dzisiaj urodziny mojej ukochanej mamy i własnie dzisiaj chce zacząć - inaczej ,  systematyczniej , zdrowiej żyć ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz