Translate

czwartek, 14 marca 2013

szafir ognisty...dlaczego nie zostałam gemmologiem?















nie posiadam wprawdzie zdjęcia szafiru ognistego ale postaram się zrobić taką broszkę lub wisior , gdyż jestem pod wrażeniem ;) - jeśli uda mi się , choć w maleńkiej części oddać piękno tego kamienia -ceramiką będę szczęściarą ;)
 dlaczego nie zostałam gemmologiem ? hmmm oto jest pytanie , na które nie znajduje na razie odpowiedzi.


lipa...

lipa drzewo dla projektantów kapeluszy - z lipy powstają najbardziej fantazyjne formy pod kapelusze.
Po zobaczeniu kapeluszniczej miary (nie mającej jednak nic wspólnego z lipą a będącej raczej swoistego rodzaju maszyną do pisania zakładaną na głowę ) - rzeczy pięknej mającej ponad 100 lat ,jestem całkowicie oczarowana jej wyglądem - a sposób w jaki pracuje jest po prostu wspaniały ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz